باسی که «ساندرا بولاک» در مراسم اسکار ۲۰۱۴ به تن داشت به ارزش ۴۰ هزار دلار.

 
لیست گران ترین لباس های دنیا را با لباس ساندرا بولاک در اسکار ۲۰۱۴ شروع می‌کنیم. با وجود اینکه قرار نبود ساندرا بولاک برای فیلم جاذبه جایزه‌‌ای بگیرد، اما لباسی که در مراسم اهدای جوایز به تن کرده بود در لیست بهترین لباس‌های آن شب قرار گرفت.
 
این بازیگر موفق و ثروتمند هالیوود، با بر تن‌کردن لباسی که الکساندر مک کوئین طراحی آن را بر عهده داشت در مراسم اسکار شرکت کرد. لباسی که برچسب قیمت هنگفت ۴۰ هزار دلاری روی آن خورده بود.
 
لباسی که «آن هاتاوی» در مراسم اسکار ۲۰۱۱ به تن داشت به ارزش ۸۰ هزار دلار.
 
آن هاتاوی در مراسم اهدای جوایز اسکار سال ۲۰۱۱ اجرای برنامه را بر عهده داشت و آن شب در هشت استایل مختلف روی صحنه آمد.
 
اما خیره‌کننده‌ترین و زیباترین استایل او، همانی بود که با آن بر روی فرش قرمز ظاهر شد. لباس دکلته‌ی سرخ رنگی که ۸۰ هزار دلار ارزش داشت و آن هاتاوی، آن را به همراه یک گردن‌بند الماس ۱۰ هزار دلاری پوشیده بود و موفق شد آن شب به یکی از زیباترین و خوش‌پوش‌ترین سلبریتی‌های حاضر در مراسم تبدیل شود.
 
لباسی که «کیت وینسلت» در مراسم اسکار سال ۲۰۰۷ به تن داشت به ارزش ۱۰۰ هزار دلار.
 
کیت وینسلت بازیگر مشهور نقش رز در فیلم سینمایی تایتانیک در مراسم اهدای جوایز اسکار سال ۲۰۰۷، یک پیراهن ابریشمی سبزرنگ بر تن داشت که ۱۰۰ هزار دلار می‌ارزید.
 
وینسلت با کمک دختری به نام میا این لباس را برای حضور در مراسم انتخاب کرده بود و با پوشیدن آن موفق شد چشم‌های زیادی را به خود خیره کند. لباس ابریشمی سبزرنگ وینسلت، در لیست گران ترین لباس های دنیا ثبت شده است.
 
لباس «لوپیتا نیانگ» در مراسم اسکار سال ۲۰۱۰ به مبلغ ۱۵۰ هزار دلار.
 
لوپیتا نیانگ سیاه‌پوست، در شب اهدای جوایز اسکار سال ۲۰۱۰ با پوشیدن یک پیراهن سفیدرنگ که تضاد جالبی با پوست او ایجاد می‌کرد موفق شد در کانون توجه افراد حاضر در مراسم و بینندگان آن قرار گیرد.
 
لباس لوپیتا نینانگ، با حدود ۶۰ هزار قطعه مروارید اصل تزئین شده بود و بیشتر شبیه به یک رویا بود. گرچه نیانگ هرگز بهایی که برای لباس پرداخته بود را رسانه‌ای نکرد اما بدون شک آن لباس سفید مرواریدنشان یکی از گران ترین لباس های دنیا است و ارزشش باید چیزی در حدود ۱۵۰ هزار دلار باشد.
 
نیانگ، همراه این لباس دو انگشتر الماس هم در دست کرده بود که به آن جلوه‌ای دوچندان می‌بخشید.
 
مطالبی که می خوانید از مقاله 

با گران ترین لباس های دنیا آشنا شوید