یکی از کارهایی که به‌شدت به جذب انرژی، یا به تعبیر عامیانه جذب انرژی مثبت کمک می‌کند مراقبه و مدیتیشن است.

نیازی نیست تبدیل به یک مرتاض شوید یا ساعات زیادی از شبانه‌روز را به این کار اختصاص دهید، تنها کافی است هر روز صبح چند دقیقه با خودتان خلوت کنید و در محیطی آرام، همراه با تمرکز و تمرین تنفس به مدیریت افکارتان بپردازید تا آرامش درونی را تجربه کنید.

از کارهای مورد علاقه‌تان غافل نشوید

کارهایی که از صمیم قلب آن‌ها را دوست داریم، همواره منبع غنی و در دسترسی از انرژی یا به عقیده‌ی عموم مردم انرژی مثبت هستند و می‌توانند حسابی حال ما را خوب کنند.

بنابراین لیستی از کارهای مورد علاقه‌تان تهیه کنید و هر وقت احساس کردید نیاز به تجدید قوا دارید سراغ‌شان بروید. گوش دادن به یک موسیقی محبوب، تماشای فیلم، پیاده‌روی و ورزش یا هرکار دیگری که شما دوست داشته باشید می‌تواند در این لیست قرار بگیرد.

به دیگران مهربانی کنید

محبت کردن به دیگران همیشه حال انسان را خوب می‌کند. هیچ‌کس در این عالم نیست که بعد از کمک کردن به دیگران، احساس بهتری را تجربه نکرده یا در اصطلاح سرشار از انرژی مثبت نشده باشد.

باور کنید کار سختی نیست. پشت چراغ قرمز به کودکی که در ماشین بغلی است لبخند بزنید، به یک نیازمند کمک کنید، هدیه‌ای برای دوستی که سال‌هاست از او بی‌خبرید بفرستید، دست پدر و مادرتان را ببوسید یا حتی سنگی را از جلوی راه عابران بردارید. همه‌ی این‌ها، کارهایی هستند که وجود شما را پر از حس خوب می‌کنند.

کارهایی برای جذب انرژی مثبت در زندگی

زمانی که ما به دیگران محبت می‌کنیم و به آن‌ها انرژی مثبت می‌دهیم، در مقابل آن‌ها نیز با عکس‌العمل خود باعث جذب انرژی مثبت در ما می‌شوند و همین مسئله است که در ما احساس بی‌نظیری ایجاد می‌کند. احساس خوبی را که اغلب ما از کمک کردن به دیگران دریافت می‌کنیم، نمی‌توانیم درکارهای دیگر به دست بیاوریم.